Vi har fått mail från föreningen Andes Navidad, Sverige

"Hej!

Jag ville bara så här inför julen berätta att fredag den 19/12  samt måndag 22/12 delades 3 st skolbibliotek ut till 3 byaskolor i området kring Calca i Anderna, Peru.

Jag har ingen uppgift ännu om hur många barn som samlats för ett traditionellt julfirande med julbröd och varm choklad, men gissar på ca 500.

Det känns bra att kunna förmedla den nyheten så här i värsta julrushen, när vi ska tänka på barnen. Det har ni verkligen bidragit till och jag ville bara rikta ett tack för hjälpen och skicka julhälsningar från oss i Andes Navidad Sverige.

Om vi får aktuella bilder så ska jag förmedla dem vidare.

God jul till er alla.

Vänliga hälsningar Elisabeth Caesar kassör i Andes Navidad Sverige."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0